Blogger Layouts

Friday, December 30, 2011

study "weaks" ..~~

errr...assalamualaikum guys...hari nie tiba2 ja rasa cam nk update something kat dalam blog nie....tahh laa...sekarang nie tengah minggu ulangkaji untuk semua IPTA...n certain IPT...ermm tapi tahh kenapa ak still xd mood lagi nak stadi....bukan sbab apa....1st ak demam,seminggu dah..,tekak pon makin mbengkak...aduihh! ...lemahh sangat nk stadi...tp xper la..tu bolehh terima lagi..yang langsung buatkan ak hilang mood nya..bila ak terpfikir psl PSM...ak tgk sumer supervisor bg balik kat student utk edit balik n betulkan balik report masing2...tapii SV aku??????????? aku ada laa jupa 1 prof nie...juz tya pndpat beliau mengenai kajian aku..n byk yg aku dapat..byk idea yg tercetus...tp klo ikutkan mmg ak nak running blek kajian aku tuu..byk sgt pmbetulann...tapii the prob is...klo btol ak nk running blek..kene edit kat chap 2...literature review...kene tambah dlm 20 page...2pn klo nk baiki balik relationship antara DV n IV aku...pas2 questionnare kene design blek bhgian DV..bygkann..wlopun skadar 5 soklan...tapi memerlukan sekurang-kurangnya 80 respondents..n 100 sample...perghhhh!!! mmg keje gilee!!! akuu gileee!!! arghhhh!!! lepas tu SPSS kene wat semula...ahh sudahhh...masa yg diberi pon  3 hari ja..cz hr tu  classmate ak ckp pmbetulan smpai 27hb ja pn...at same time 27hb tu laa ak kena sain agreement tuk praktikal dgn 1 company nie kat kL...aduiii! entahh laa berapa kali ak fikir balekk....4 jam credits braderr!!??? seriously mmg ak xd choice!!  ishh n lastly...ak decide tukk tak running psm ak tu...terpaksa :'( n proceed jelaa apa yg ada..n buat macam kajian kes bak kata pendapat romate ak pye SV laa..errr...entah lerr ak tak pasti apa aku buat skarang niee....nak stadi pon xmsok....apa ak mampu buat skarang nie ak nk stadi blek psl kajian aku tu..then try present yg terbaik utk 16/17 hb nt...insyaallah~~ mak ayah doakan kjayaan saya selalu...saya xkuat sekarang..bila2 ja boleh rebah kebumi allah s.w.t ..ya allah semoga ada kekuatan utk aku meneruskan perjuangan terakhir aku ini...AAminn!!!~~



ini saja yang termampu  .......


zzzzzzzZZZZZZ.....^_________^

p/s : owhhhh tinggal seminggu ja lagi rupanya untuk meninggalkan bumi UMP & Gambang terChenta..~~
 :lepasniee INTECHMA TAH ADA LAGI KE TIDAK...URMMMM...
:saya xnak extends semata-mata utk PSM ohh pleaseee.....good luck to me!!! :)
:aku tak kuat untuk kesemua ini..........jangan menangis wahaii hatii!! katakan dirimu kuatt selaluu ..COME ON NORLIZA!!! yess say it u can!! 


No comments: