Blogger Layouts

Wednesday, July 6, 2011

7/7/2011~~

okei! hr nehh bersamaan 6/7/2011 dan esokk 7 julai 2011 ...ermmm akhirnyaaa hari yang ak tgu sudah tiba...dah lama sangat ak menanti tiba saat nie...gilerrr ahh...dan esok , masa ,hari dan diri aku yang akan menentukan segala-galanya....segala usaha dan iktiar sumer ak dah buat...hanya esok penentu atas apa yang aku dah usahakan selama  nie...ak tak der la mengharapkan apa-apa untuk esok...just ak hanya mahu lulus jer...dan paling ak harapkan ...ak dapatkan buktikan kat semua org yang aku boleh dan tunjukkan keyakinan ak kat diri aku sendiri...paling penting harap ak tak takut kat diri aku sendiri..ye ak tahu ak boleh..ak mampu...ak tak takut sumer tu..ak tak gentar ok...cuba sebaik mungkin NORLIZA!!!! ak bolehhh!!!! ya allah berikan ak keyakinan dan kekuatan dan semangat yang kuat dalam diri ini...semoga aku berjaya esokkk!!!! 

kecil....tapi tiada yang mustahil....

2 comments:

amoi_dulli said...

gud luck (:

jgn nebes2 n jgn klam kbut.

purple.sk4 said...

okei! thanks zila...hu3!! will try da best!!